Tein paluun blogiini. Hiljaisuuteen on ollut syynsä. Motivaatio, tuo laihdutuksen kulmakivi, on ollut aivan kateissa. Mua ei ole yhtään kiinnostanut tarkkailla syömisiäni, oon vaan jotenkin konemaisesti syönyt jo tutuksi tulleita kevyt tuotteita ja perinteisiä kasviksia mutta muuten en ole katsonut yhtään määriä tms. Myöskään vaa'alla en ole käynyt. Olisko tämä sitten sitä kaamosväsymystä tai kiireisen elämän aiheuttamaa väsyä, en tiedä.

Lauantaina koin kuitenkin ahaa-elämyksen. Olen totaalisen kyllästynyt kulkemaan yksillä farkuilla. Mulla on kaappi täynnä erikokoisia farkkuja mutta tänä syksynä vain yhdet ovat mahtuneet päälle. Lauantaina kyllästymisen puuskassa revin kaikki housut kaapista lattialle ja huvikseni kokeilin kokoa pienempiä farkkuja jalkaan. Ne mahtuivat ja menivät nätisi kiinni. Toiset, hiukan pienemmät menivät jalkaan ja selkeästi muutaman kilon pudotuksella saisin taas hyvät arkifarkut käyttöön. Ja eikun miettimään asioita. Tulin siihen tulokseen, että nyt on menossa jouluhääräykset ja kaikki muut kiireet mutta ne eivät ole syöneet haluani laihtua. Farkkukokeiluista sain taas potkua ja tänä aamuna otin jälleen tsiljoonannen kerran itseäni niskasta kiinni.

Huomasin, että mitä pidemmän välin jätän tähän blogikirjoitteluun, niin sitä huonommin mun "projekti" muutenkin sujuu. Eli tästä eteenpäin pyrin ainakin arkisin raapustamaan päivittäin jotain mietteitä, oli ne sitten täysin laihdutukseen liittyviä tai kiertää asiaa kilometrin päästä. Pääasia että tulen kirjoittamaan.

Ja nyt kirjoitan vielä lisää, sillä olen löytänyt uuden suosikin kevyt-tuotteista. Olen hurahtanut täysin Aamuinen 5% sulatejuusto-viipaleisiin. Mä inhoan kevytjuustoja mutta tämä on tosi hyvää. Muille ostan edelleen Arlan kevyt kermajuustoa (17%) mutta itselleni ostan tätä todella kevyttä. Mikä parasta, laskin että PV:n pisteissä yksi viipale on vain 0,5 pistettä ja ainakin mulla tuo yksi viipale riittää kahdelle normiruisleivälle. Eli hyvää ja kevyttä, nam! :D

Nyt laittamaan lapsille ruokaa. Itse syön eilisen jämiä ja tietty ison kasan kasviksia. Toivotan muillekin ihanan aurinkoista pakkasviikkoa!