Ei muuta kuin vaakaan heti aamusta ja tulos viime viikkoiseen +0,4 kg. Sampuran sampura! Eka plussa tulos. Positiivista se, että tulos oli VAIN +0,4 kg, eilen se oli vielä + 1 kg.

Tästä juonnosta pääsemme päivän aiheeseen, nimittäin vastoinkäymisten käsittelyyn. Mulla on takana karmea yö, kuopus kärsii korvatulehduskierteestä ja nyt on varmaan taas korvat kipeänä, kun pieni heräsi yöllä huutamaan. Kun saatiin nuorempi lääkittyä ja vihdoinkin rauhoittumaan niin parin tunnin päästä heräsi esikoinen itkemään kasvukipujaan. Huoh. Onneksi mä olen vielä kotona lasten kanssa, niin ei tarvinnut mennä aamulla töihin... Miesparka taitaa olla ihan puhki. Hän joutui kuopuksen rauhoittelemaan, pojalla kun on kova isin poika -kausi. No niin, selvää on, että olen ihan poikki. Ensimmäinen tekoni aamulla oli hyppy vaakaan ja kun totesin plussatuloksen, niin eka ajatus mikä mielessä kävi oli "voi p*ska, mä lopetan tän just nyt ja meen syömään puolikkaan pullapitkon, joka kaapista löytyy". Sitten iski järkytys, kun tajusin, että niinhän mä oon yleensä tehnyt. Siihen mun hyvät laihdutusalut yleensä loppuu. Tänään en antanut periksi, vaikka väsyneenä annan periksi t-o-d-e-l-la helposti. Ehkä se oli sitten se oivallus, huonosta tunnesyömisen tavasta, ehkä jotain muuta. Mitä ikinä se onkaan niin suunta on täysin oikea. Periksi en anna!

Päivän positiivinen juttu onkin nyt se, että en ratkennut syömään pullaa, vaikka kuinka otti päähän. Päinvastoin, sain kovan motivaation kadottaa tuo plussa korkojen kera pois :). Tänään on kauppapäivä ja aion lastata kärryn positiivisesti ajatellen kaikilla ihanilla kauden kasviksilla.