Uusi viikko jälleen alussa mutta laihdutusviikko lopuillaan. Keskiviikkona sitten taas nähdään tilanne :). Viikonloppu meni mielestäni hyvin. Repsahduksia tuli kaksi, toinen suunniteltu ja suurinpiirtein pisteiden piirissä. Eilinen mentiin myös täysin pisteiden sisällä mutta se söi mun zumbani hyödyt ihan kokonaan. Eilen siis lankesin siihen 15 cm Subiin, tosin kevyeen vaihtoehtoon ilman kastikkeita. Tein ihan itse päätöksen syödä, joten ei saa stressata :).

Eilen olin siis taas zumbaamassa. Jälleen oli hirmuisen hauskaa, tosin puolessa välissä koin ikävän tunteen. Silmissä alkoi vetää valkoiseksi ja huippasi ihan totaalisesti. Kyllä mä tuossa lauantaina kovasti pohdiskelin, että olenko siinä voinnissa, että on terveellistä lähteä kuntoilemaan. Mulla on ollut nyt viikon päivät kova yskä mutta muutoin oon ollut ihan ok vointinen. Ehkä vähän normaalia väsyneempi mutta luulin sen johtuvan nuoremman pojan yöheräilyistä. No, kesken zumban sitten huomasin, että ehkä en olekaan niin hyvävointinen kun kuvittelin. Lopun zumban vedin kevyemmällä tahdilla ja alkoi helpottaa. Tänään ei enää olekaan niin hyvä olo, vaan nyt tuntuu että se flunssa pääsi päälle. Ehkä kiusattuun kroppaan tauti iskee helpommin :(.  

Loppuviikon otankin liikunnan kannalta iisisti. Voin käyskennellä pihalla mutta mitään hikilenkkejä en ala vetämään. Taas pelaillaan enemmän ruokavalion kanssa.