Huoh, masentaa. Kävin vaakaani taas tapaamassa ja tulos ainakin vielä reilun puoli kiloa plussalla. Lauantaina oli kummitytön synttärit enkä kyllä mielestäni mitenkään hulluna mässännyt. Silti, pisteissä en ole tässä juuri pysynyt, kun iltaisin on vaan ollut kauhea nälkä.

Mikään mun tavoitteista ei ole toteutunut. En juo tarpeeksi vettä, en syö tarpeeksi aamulla ja täten vähennä iltapalan määrää. Liikuntaa on ollut ihan kiitettävästi. Lauantain juhlien jälkeen ryntäsin pikaiselle lenkille, sunnuntaina olin taas zumbassa ja tänään aion kävelllä joko painonhallintaryhmään ja takas kotiin tai sitten pelkästään kotiin. Lenkkini on siis joko 7 km tai 3,5 km. Toivon, että ehdin suorittamaan tuon pidemmän mukaan.

Edelleen mä toivon, että tämän aamun plussa olisi vielä zumban aiheuttamaa nestekertymää. No, toivoa saa ihan mitä tahansa... Mä olen myös vakavasti harkinnut punnituksen siirtämistä torstaille. Sopii jotenkin paremmin mun rytmiini.

Mutta nyt pitänee alkaa laittaa esikoista valmiiksi kerhoon. Hyvää tiistaita kaikille!