Hyvä aloitus muutoin kurjalle aamulle. Muistin sittenkin vaakareissun. Tulos -0,6 kg. Ihan yllättävän hyvä tulos, tilanne huomioon ottaen. Vihdoinkin voin sanoa, että elämäntapamuutos toimii, sillä en ole repsahtanut, vaikka ihan normaalipainoinenkin voisi tässä tilanteessa lohduttaa itseään ja läheisiään herkulla ja helpolla ruualla.

Aamu olikin muutoin kurja. Illalla huomasin, että silmääni särkee. No, onhan noita silmäkipuja ennenkin ollut, mä kun olen herkkäsilmäinen ja oireilen kaikki pölyt yms. silmilläni. Yö oli heikko, oli kurja olo ihan kokonaisvaltaisesti. Aamulla huomasin, että silmää tykyttää ihan tosissaan, samoin poskea. Mulla on ollut räkätauti jo pari viikkoa ja nyt on taas poskiontelo täynnä. Nyt ihan tosissaan, sillä tää silmäkipu/-paine on aika kovaa. Saisi jo nämä flunssat jälkitauteineen häipyä meidän perheestä! MURR!! Mä oon ollut enemmän kipeä lasten hankinnan jälkeen, kun varmaan koko ikänäni sitä ennen. Mä aina luulin, että lapset sairastaa mutta ne pöpöt ei tartu vanhempiin. Mutta nyt onkin niin päin, että meikäläinen on antibiootilla enemmän kun muksut.

Nyt jotain positiivista kehiin tälle päivälle. Mä saan leipoa koko sydämeni kyllyydestä tämän ja huomisen päivän :D. Tänään teen kääretorttupohjat x 9 ja huomenna ahkeroin suklaamoussen ja Omar-karkki -täytteen. Lupaan syvästi etten maista suklaata tai niitä karkkeja tekovaiheessa mutta kipon pohjalta saatan kyllä valmista täytettä hiukan makustella ;).